Smink!
[DATUM: 2012-03-15 TID: 10:42:50]

Åh a jag älskar smink! Var det inet så drygt att tvätta bort
så skulle jag göra nya sminkningar heeela tiden! =D 
Jag älskar det!!!


Igår kväll var vi ut och åt med jobbet och hade personalmöte. =)
Då blev det en korall och cranberryfärgad make. (Klickbara bilder..)




Idag blev det en mörkbrun, enkel med lite strazz... =)




Har ju fortsatt vabba med barn med kletiga ögon. =( Men IDAG vekrar de
ÄNTLIGEN vara bättre!! =) 
Svante fick en "ny" cykel häromdagen. Begagnad, men himla fin! =)



En grop har grävts... =D



Jag har sorterat om mina smycken till mitt nya ställ! =)




Svante har vart med och handlat mat... =P



Vi tog en fika på altanen i solen. =)

Så lite mys har vi hunnit med under dessa sjukdagar. Är galet trött på
att vara hemma och vill tillbaka till jobbet nu. Men som sagt, idag verkar
det vara över, jag hoppas verkligen det!!!
Så imorgon och på lördag blir det jobb. Skööönt!!
Ikväll ska jag till min nya nageltjej för andra gången, ska bli spännande
och se vad vi hittar på den här gången. =)

Nu ska vi till stan coh göra synundersökning och handla en massa mat.
Kram på er... =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Förstår att du gör det, du sminkar dig så himla fint Karin! :)

2012-03-15 @ 11:45:40
URL: http://ceciliaragnarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0