Godkväll!
[DATUM: 2012-07-25 TID: 21:55:18]

Nu börjar jag bli trött på att vara borta från familjen...
Tur att det bara är imorgon kvar och sen får jag vakna med
mina solstrålar igen! <3


Idag fortsatte vi med nagelbitarförlängning/silkesförlängning och sen gjorde vi
återbesök med förlängda naglar. 



Fick bli en mörkt röd... Superfin! =)



Efter skolan tog jag en promenad ner till stan. Turistade lite på vägen ner. 
Det är fint, men jag trivs verkligen inte i den här stan... =/



*
Hahaha, skööönt!!



Blå och bubbelgumsrosa., två av mina 20 färger som jag numera är ägare till!! =D



Supersnygg röd som inte gör sig rättvisa på bilden....



Sista utematen för denna resa, ska bli gott med hemlagad mat igen! <3



Avslutar med en lite bättre bild på gårdagens dekorationer. Nu vill jag bara komma
hem, packa upp allt och sätta igång att leka på fri hand hemma!! =)

Nej, titta på "So you think you can dance" tills jag somnar. 
Godnatt!! <3



Kommentarer
Postat av: william

fina naglar & god amt:D

2012-07-25 @ 22:21:04
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Anna

Hm... nu står jag i valet inför bubbelgumsrosa eller rött på lördag? Voine, voine... va SKA jag VÄLJA?!? Livet är så fyllt av svåra val?

2012-07-26 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0