Hej hej bloggen!! =)
[DATUM: 2012-07-10 TID: 20:19:30]

Det var verkligen inte igår!
Som de flesta vet så är jag iväg till Norrköping på en intensivkurs
och pluggar till Nagelterapeut för Biosculpture. =)




Idag var första dagen och det känns sååå himla bra!
Först körde vi en massa teori med hudens uppbyggnad,
skelett- och muskeluppbyggnad i handen, sjukdomar och
kommor som är vanligt på händer och fötter. Efter det
fick vi plocka upp vårt startkit med MASSOR med grejer! =)










Efter det fick vi en lite lektion i hur man målar naglarna. Sen fick vi måla
varandras naglar några gånger. Kändes jättebra. =)
Efter det var dagen slut och jag var iväg och fixade p-bevis och sen gasade
jag iväg till Nyköping där jag ska bo hos bästa Anders! =D




Fantastisk regnbåge på vägen till Anders! =)

Jag har det bra!
Nu blir det till att softa hela kvällen. Veckans schema ser ut såhär:

Onsdag - Manikyr
Torsdag - SPA manikyr
Fredag - Pedikyr


Bra vecka!! =)
Kraaam... =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nej men. Välkommen till Nyköping ^^

Nu bor jag iofs i oxelösund men jobbar inne i nypan ;)

2012-07-10 @ 23:44:02
URL: http://itsinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0