Kul på jobbet!! =)
[DATUM: 2012-05-17 TID: 08:27:21]

Godmorgon!
Oj va det är mycket att göra hela tiden. Tur att det
mesta är riktigt kul!!! =)

Träffar en massa härliga människor, äter gott, målar
en hel massa, planerar och ser positivt på framtiden!! <3

Nästa vecka så är det massa jobb och onsdag-torsdag
åker jag på inköp till Götebarg med Janne och Lovisa.
Där nere ska jag få gå på datamöte om ny designen på
kassan och layouten på hela programmet. Kommer bli
två fullspäckade dagar och det kommer bli sååååå kul!! =D

Jag kommer i dagarna börja blogga för Wason. Känns
som en utmaning och det är riktigt kul att få gå på möten
och introduktioner på reklambyrå och sånt. =) Man känner
att man gör nånting bra och jag får positiv respons tillbaka! =)
http://www.wason.se/


Nej, nu ska jag packa ihop kidsen och sticka till Gärdsbo för
frukost och sen målning. =)
Kramar...

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Roligt att du bloggar för Wason!=)

2012-05-21 @ 09:18:56
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0