Goodmorgon från Oppeby!
[DATUM: 2012-07-18 TID: 08:13:46]

Godmorgon!
Vaknade tidigt idag så jag hinner blogga... =) Har vart fullt upp
i helgen och i veckan, så nån blogg har inte hunnits med. =P
Förra veckan fick vi också göra SPA manikyr och SPA pedikyr De Lux.


Paraffinbehandlning... Suuuperskönt!! =)


Hand och armmassage. Så himla härligt!


Lacka i färg... =)



Blev medbjuden på kalas på landet utanför Sigtuna. Fantastisk stuga vid
vattnet och det bjöds på helgrillat vildsvin. MUMS!! =)



Fredagen bjöd på skönt för fötterna. =) Fotbad...


Fot och benmassage.... =)


Fixa nagelbanden....



Fötterna jag fixade... =)



Lackade mina alldeles egna naglar i helgen, kändes konstigt efter att bara ha jobbat
med andras naglar en hel vecka. =P


På fredagskvällen var Jocke och Moa över och snackade lite skit. 
Kikade lite på färger, gäller ju att välja vilka man vill ha.. =P


Hade längtat massor efter världens bästa JOhan! <3 Han hade gjort så fint
hemma och det var galet skönt att komma hem! <3




Härligt att se barnen! <3 



Vi gick på cykeltur... =)



Myste i soffan och tog igen allt mys man missat... =S


Johan fick en SPA Pedikyr De Lux... ;-P


Var till Norberg... =)



Fika på Elsas... =)



Finaste systrarna! <3


Tillbaks i skolan och vi började veckan med att göra en förstärkning med
fransk manikyr... Var skitsvårt, men man lär sig väl...



Å igår gjorde vi vår första förlängning med helfärg. Gick ganska så bra...
Men finns mycket att jobba på. =)

Nej, snabbfrulle innan jag drar till skolan och gör förlängning med
fransk manikyr, önska mig lycka till!
Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0