Manikyr!
[DATUM: 2012-07-11 TID: 21:17:53]

Godkväll!
Sitter här i mina mjukisar och har det allmänt lugnt och skönt. 
Ingen tv, ingen musik, bara jag och tystnaden! ;-) Skööönt!!
Anders jobbar kväll idag och imorgon så jag rår min själv, vilket
är rätt så nice. Inte så vanligt... =)



Imorse så vaknade jag kl.6.16 och var pigg som en mört! Så jag drog ut på en liten
morgonpromenad. Väääldigt skönt, synd bara att jag fick lite skavsår på en gång.. =/
Jaja, bättre lycka nästa gång... Hoppas det är uppehåll när jag vaknar imorgon också,
för då ska jag ut igen. Blir inte så bra mat när man är ensam, så lite extra motion är
veeeerkligen välbehövligt! =)




Fick en bild på min söta trollunge där hemma! <3 Längar bara hem lite än så länge... =P





Här är min plats när jag jobbar/övar. =)




Idag tog vi bort min gelé... Första gången på över ett år utan gelé eller akryl...
Känns otroligt naket... De blev dock himla fina när vi klippte av dem, filade ner dem,
polerade och lackade med lavendellack. =) 

Vi fick lära oss manikyr idag. Filning, vattenbad, fixa nagelband, hand och armmassage
och lackning av naglar. =) Kul, kul!





Efter skolan var jag ut till Ingelsta och shoppade lite. Eller ja, väldigt lite... =P
Försöker ju spara alla pengar så jag kan köpa gelér sen... =P Haha...
Så idag blev det lite fyndning, Ginalinne och två par örhängen för 79 kr!!! =D
Himla nöjd med det, ja!!

Nej, nu kom Anders hem. 
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0