Weeii!! =)
[DATUM: 2012-07-23 TID: 22:49:55]

Ni får faktiskt ursäkta om jag är sådär överexalterad över allt
jag gör just nu! Men jag blir ju så jäkla stolt när jag gör framsteg
och jag ser att jag utvecklas... =P




Var till Ida och gjorde hennes naglar. Hon pushade mig bra och jag gjorde
dem på två timmar. Det känns bra, även om jag såklart ska bli tusen ggr snabbare.. ;-)
Väldigt nöjd med färg, form på upper arch och att jag ÄNTLIGEN fick lägga
lite glitter!! =D

Nu ska jag sova för imorgon har vi dekoration och nagelbitarförlängning
på schemat. Godnatt!! <3



Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

riktig duktig du är karin=)

2012-07-27 @ 22:51:45
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0