Pjuh!
[DATUM: 2012-08-02 TID: 11:20:38]

Galet vad det är mycket just nu... Roligt, men mycket!
Har kunder varje dag, trots många avbokningar. Har dock lyckats
fixa några ersättningskunder, tur det för jag behöver verkligen
all träning jag kan få inför provet. Måste ju ha kunder annars
kommer jag inte klara kursen, å det vill jag inte riskera! Har
verkligen satsat allt i det här! 

Det är som sagt mycket, härliga tjejer som kommer och får
naglarna fixade, det ska städas i princip hela tiden, plugg,
Svantes läkarbesök känns olustigt, husbygge, husförsäljning,
flytt, hinna med mina älskade barn, snart tillbaka på jobbet med
allt vad det innebär osv...
Magen är helt paj, väntar på att läkaren ska ringa så jag får öka
på min medicin. För det här funkar inte! =S

Längtar tills de här två intensiva veckorna är över så jag kan
pusta ut! Är gelet nervös över slutprovet... Massa svårt på det teoretiska
och så måste man vara toksnabb på det praktiska.... Läskigt som sagt!

Nä, på med kläder innan läkare nr.1 ringer, sen vänta på läkare nr 2.
Nervös... =(

Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0