Pjuh...
[DATUM: 2012-07-19 TID: 18:38:54]

Oj oj oj....
Heeelt slut idag... Var jag trött igår så är jag död idag... Pjuh..

Hade svårt att somna igår för jag var nervös och Anders var sen hem.
Somnade vid tolv och somnade på mage. Vaknade halv sju och hade
skit ont i nacken, lätt nackspärr... =( Så idag har jag vart preppad med
tigerbalsam och voltarengel.



Trött... Hade tänkt platta håret idag, men kunde inte... =(




Idag har vi haft vår första kund och gjort 10 naglar på en gång. Stressigt och nervöst.
Vi gjorde en förlängning i helfärg. Min gamla klasskompis Tessan var snäll och ställde
upp som modell. Hon hade ganska korta naglar från början så jag ville inte göra dem
för långa. De växer ju rätt så fort också. 

Det var svårt i vissa delar och jag trodde att det skulle gå åt pipsvängen några gånger...
Men dte löste sig och resultatet blev fint! Helt okej för att vara första gången! =)
Fick beröm för att de var tunna och jämnt med färg. Skönt, för jag vill ha dem tunna. =)
Ännu tunnare egentligen, men det ger sig med tiden!



Tokslut efter nackspärren och all anspänning inför kundbesöket idag.... 
Testade Mc Wrap, smarr... Ätit den i soffan och sitter här än. Ungkvinnoliv... ;-)
Gissar på att det enda jag kommer göra ikväll är att tvätta bort sminket,
borta tänderna och sen blir det lite plugg, surfa, kolla på tv och spela spel
på mobilen. Sen ska jag sova kl.21! TRÖTT!!!

Imorgon kommer det vara ännu värre... Förlängning med fransk manikyr.
Men det går nog bra... 

Just jäklar... Måste packa ikväll.. Äntligen åka hem imorgon. Har beställt
massage av Sofia direkt när jag kommit  hem så nacken blir mjuk igen.
Ska bli skönt, men ännu skönare att komma hem!! Längtar så galet mycket
efter Johan och barnen! <3
Pratade med Stella nyss och hon berättade så mycket! De hade sett en huggorm,
hållt i små grodor och hade det supermysigt! =) Blev alldeles tårögd... Längtar! <3



Nej, packa direkt nu och sen tvätta bort ansiktet och krypa ner i soffan.. =)
Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0