Förlängning med fransk manikyr
[DATUM: 2012-07-21 TID: 09:29:29]

Halloj!
Äntligen är jag hemma i Färnbo, galet skönt! <3
Vi slutade lite tidigare igår så jag hann hem och gå på Henkes kalas
innan jag skyndade hem och fick massage. Väldigt skönt! Hoppas
det onda i nacken släpper nu...


Uppspelt över att få åka hem äntligen! =D

Mina första förlängningar med fransk manikyr. Är nöjd på ett sätt, men jag vet
att det finns MÅÅÅNGA saker att jobba på och göra bättre. Men det är mina
första så jag får vara nöjd. =)



När jag kom hem så hade världens bästa Johan överraskat mig och kört iväg
vardagsrumsbordet, stolarna och mattan och flyttat in min lilla salong i
vardagsrummet och gjort så fint! Så hade jag fått ett startbidrag till min lilla
verksamhet och jag blev så himla glad och rörd! Han är verkligen bäst min älskling!! <3
Jag älskar dig min underbara!! <3

Nej, nu är brödet färdigt i ugnen så jag och barnen ska äta frukost. 
Sen ställa iordning lite mer saker, sen får vi se vad dagenm bjuder på!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0