Seg sjuka...
[DATUM: 2012-03-06 TID: 07:55:08]

Godmorgon!
Idag verkar Svante mycket bättre. Ser lite ljus i hans ögon,
inget klegg i ögonen och jag har inte hört enenda host såhär
länge. =) Håller tummarna nu!
Stella var dock superkletig i båda ögonen imorse. Så vi började
vi med droppar på henne så hoppas vi det försvinner fort. Måste
ringa läkaren och fråga om jag ska droppa i Svantes ögon ändå
eller om jag ska avvakta och se hur det ter sig under dagen.

I övrigt så händer det inte så värst mycket. Vi måste åka och
handla lite mat idag, får bli avesta. Gillar deras matbutiker. 
Känns typ skönare att åka dit än att åka in till Sala, speciellt
med småsjuka barn, känns bättre att inte springa på en massa
folk som man känner.
Men nu vill jag tillbaka till jobbet, hoppas de blir friska fort! <3

Nej, läsa aftonbladet och expressen innan jag ringer läkaren
och frågar om Svante.
Kram påer... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0