Myspys.. =)
[DATUM: 2012-03-10 TID: 13:48:28]


Pizza, kortspel och skratt! Härlig kväll!! <3


Ungarna myspyste i soffan! <3



på förmiddagen var vi ute och donade i trädgården. Stella krattade nog i över
en timme! Krattade ihop högar, hade i det i skottkärran, slängde på komposten. 
Sååå imponerad av henne!! <3



JOhan var också duktig! <3



Å Svanteman såklart!! <3



jag tog en lite prommis i det fina vädret. =)



Sen ville Stella schlagerpiffa sina naglar! <3


Älsklingstjejen! <3

Nej, nu ska jag sova middag innan jag hoppar in i duschen och sen är det
min tur att schlagerpiffa mig. Tänkte mig grönglittrig sminkning ikväll! =D
Puss på er... Go Loreen!!!

Kommentarer
Postat av: Malle

Hej Karin! Har du lust att mejla mig? Skulle behöva lite råd om saker och ting :)



//Malle

2012-03-11 @ 12:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0