Long time no see....
[DATUM: 2012-03-29 TID: 07:37:16]

Godmorgon!
Livet rullar på i hundraåttio! Mycket som ska fixas och donas
inför olika saker och det är mycket med läkarbesök och sånt.
Har inte hunnit blogga på länge som ni märkt. 

Nu är det jobb resten av veckan och sen håller jag på och
planerar på lördagens party! Jag ska på Annas födelsedag- &
inflyttningsfest och sen blir det Hottan. Ska bli så himla kul!! =D
Igår var jag ut på Erikslund och hittade tillslut nåt att ha på mig
på lördag. Skönt att ha det klart!! =D

I övrigt så har jag ju börjat på med en viktnedgångstävling som
håller i sig till 6 maj. Än så länge går det bra. Har bara hållt på
1 vecka och 2 dagar med vågen börjar ticka neråt så sakteliga!
Det känns bra att vara igång igen och jag hoppas verkligen att
motivationen håller i sig!! =D

Just nu är det mycket smink med färg och glitter som gäller. Är
verkligen inne i en sminkperiod! Himla kul är det! Synd att det är
så himla svårt att få det på bild.... =S



Idag blev det en med guld och brunt. Att jag aldrig lär mig att jag faktiskt
inte trivs så värst bra i guld.. jaja, nu får jag se ut såhär idag... =S

Ikväll hoppas jag att det hinns med en prommis med Jeanette. Blir väl en
snabbis som vanligt, men det räcker. =P
Nähepp, ska kolla fb och fixa frulle till oss. Sen är det äntligen dax för dagis
för kidsen. Just ja, glömde säg att de har vart sjuka. Först 3 veckor, sen var
de friska en vecka och var på dagis och nu har de haft feber i början på veckan...
Illa, men nu hoppas jag att vi är okej!!
Kram på er och ha en fin torsdag!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0