Kort på mina finaste! <3
[DATUM: 2012-03-02 TID: 15:54:10]

Halloj!
Vabbar för fullt med mina små grodor. <3
Svante har vart feberfri i två dagar nu, men han är INTE pigg.
Han har världens hostattacker på nätterna. Han skriker i panik
för han hostar och kväljer i 10-15 min. Men han äter så lite så
han får inte upp något.. Stackarn... Riktigt jobbigt. När det lägger
sig så är dte lugnt i flera timmar. =/ Han är iaf superduktig och
tar sin medicin. <3


Söta traktorkillen i prinsessoutfit! <3



-Knäpp kort på mig mamma! <3



Idag har jag ramat in en massa bilder på några av mina finaste vänner! <3



Komme rbli supermysigt med en vit och en svart vägg med fina bilder på mina darlings! <3

Nä, nu kom Johan hem och vi ska försöka oss på att gör thaimat. =)
Puss på er och trevlig helg! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var fint med korten, Karin! I love you!

2012-03-02 @ 20:34:20
Postat av: Jeanette

Oh gulle dig! <3

2012-03-03 @ 11:03:44
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0