Crap!
[DATUM: 2012-03-11 TID: 20:57:16]

Godkväll!
Haft en supermysig helg! Så skönt!
ÄR dock gaaalet trött på den här ögoninflammationen
som vägrar ge med sig.. Jag blir tokig! Jag kan inte
vara hemma hur mycket som helst från jobbet. Jag
blir så ledsen.. Den har hållt i sig i två veckor nu. Vi
har använt droppar/salva i ögonen på båda i 5 dagar
nu och de är fortfarande alldeles fulla med gula klumpar
runt ögonen när de vaknar. Jag blir så less!!! Det måste
faktsikt vara bra imorgon, för jag måste jobba på tisdag!!!!!!! 
*suck*
KÄnner mig så maktlös när det inte blir bättre....

Är himla trött på gipset också... Det skaver, är ivägen
och himla oskönt.. *suck* =(
Känner mig opepp för en fullspäckad vecka...
Reparation av telefon, middag hos Johans farmor,
personalmöte/personalmiddag, nagelfix och så taklagsfest.
Fullt skubb!  Å så jobb på det såklart! (hoppas jag...)

Nä Big Brother nu.
Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0