Bitter....
[DATUM: 2012-03-12 TID: 10:52:55]

Godförmiddag!
Sitter och funderar på vad jag ska göra.
Väntar på att nån ska komma och fixa vår hemtelefon.
De skulle komma senast kl.12.30, bara att hoppas att
de kommer. Sen väntar jag på samtal från läkaren. Får
se vad han säger om barnens ögon. De var kladdiga
nu på morgonen också.. =( 

Funderade på om jag skulle börja baka till Johans
födelsedag, men kom på att jag knappt kan baka nåt pga gipset...
Jaha.. *suck* Känner mig otroligt negativ idag.... =(
Jag vill jobba, jag vill, simma, baka, duscha normalt,
fila mina fötter, raka benen och ta hand om mig själv. 
Längtar till 10 april kan jag lova!!!!
Nä, nu ska jag sluta sprida mina negativa ord...
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0