2 kg!! =D
[DATUM: 2012-03-30 TID: 06:03:00]

Ja men godmorgon!!
Härlig fredagsmorgon! Vågen gjorde mig glad igen då
jag lyckats gå ner 2 kg sen vi började tävla. Å två kilo
som jag önskade att jag gått ner till festen i helgen!!! =D
Känne rmig grymt nöjd med mig själv som är igång igen!
Så 2 kg på 11 dagar, go me!! =D 

Nu ska det stå still på samma imorgon eller helst ännu mindre såklat!
Sen kommer det säkertticka uppåt. Fest med alkohol på lördag.
Kalas med kakor och tårta på söndag. Ska försöka hålla igen
skapligt på söndag iaf. Smaka lite, men inte frossa. Men alkoholen
får bli som det blir. Vet ju att jag samlar på mig väska när jag druckit
och går upp typ 2 kg i 4-5 dagar innan det försvinner igen.. =S
Känns ju halvkul, men jag vet ju hur det är.

Jobb idag, sen ska jag sola och efter det så bjuds det på mat hos
mina kära svärföräldrar. <3

Nej ni, ska hoppa i kläder nu jag. 
Kram, kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Anna k

Va duktig du är älskade vän. Kan du inte dra med mig oxå? Ha så Mysigt i helgen. Kram

2012-03-30 @ 12:15:57
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Bra jobbat Karin! Det gäller bara att bestämma sig :)

2012-03-31 @ 13:05:00
URL: http://ceciliaragnarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0