Trist...
[DATUM: 2012-01-08 TID: 10:59:52]

Åh va trist med magsjuka. 72 timmar hemma, minst.... 
Efter kräkan så somnade vi tillslut efter mycket om och
men. Så även lilleman. <3 Vaknade strax efter sex imorse
och jag gav honom välling och slog på tvn. Han hade 38,6
i feber då. Skrutten... <3 Sen gick jag och lade mig igen.
Vi fick sova till kl.8.40 innan barnen kom in och väckte oss.
Tur det iaf, det behövde vi. 

Vi åt frukost och Svante fick i sig en hel del. Febern försvann
och han är pigg som bara den. Men för en stund sen så lade
han ett rejält lass med löst bajs. Så det är INTE över än...
Å jag förväntar mig att vi är fler som kommer bli sjuka. 
Önskar bara att det fick komma på en gång så det går över fort.
Världelöst om det skulle dröja en vecka till nästa osv...
Vi vill ju bli friska fort!!!!

Jag som hade planer för min lediga måndag... Klippa Stella,
åka till Franzens, lite shopping till huset, mys med barnen i
Sala... Men, men... That´s life. Vi får softa hemma med filmer
och bus här hemma. =) Tur att de är så himla härliga just nu!
De är galet kramiga och goa och de leker så himmelens bra
tillsammans. Går man in så säger de: Vi vill leka ifred! Hehe...
Så goa!! <3

Nähepp, göra nåt eller lägga sig på soffan med en film, det är frågan.
Är lite sliten efter natten...
Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0