Tårar i massor....
[DATUM: 2012-01-11 TID: 19:01:17]

Fy... Livet kan förändras så otroligt fort....
Läser en fruktansvärd bok om en familj som åkte till Thailand
i samma veva som Tsunamin drog fram... Endast mamman
och 1 av 3 barn överlever. Man får följa deras väg genom
kaoset, tiden på sjukhuset, bagravningen, första tiden och
så småningom första året efter katastrofen. Känslosamt, JA!
Kunde knappt somna igår för jag grät, grät, och grät....
Tårarna rullade och jag fick smått panik för hur det skulle
vara att uppleva samma sak... Fruktansvärt....

Jag älskar min fantastiska familj så otroligt mycket!!
Mina nära, mina kära, ni betyder så otroligt mycket för mig och
jag hoppas att både vi och ni får leva länge och lyckligt utan
olyckor och sjukdomar. Fy, får sån ångest av sånt här.... =S

Nej, gosa lite med barnen innan det är läggdax. Imorgon är
det dax att gå illbaka till jobb och dagis igen. Nu håller vi tummarna
att inga fler blir magsjuka. Men pustar inte ut förrän efter helgen...
KRam... <3

Kommentarer
Postat av: Malin F

Den boken är så gripande. Läste den när Vide dog.. slukade sorgliga böcker då, antar att jag ville känna igen mina känslor hos någon.

2012-01-11 @ 22:54:50
Postat av: diana

usch låter som en hemsk bok :( minns när jag läste varför gråter inte emma?? omg säger jag där spruta tårarna. va heter den här boken då?? kram diana

2012-01-13 @ 14:58:29
URL: http://www.mammadiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0