Segdeg...
[DATUM: 2012-01-16 TID: 10:19:23]

Godmorgon!
Jahapp, efter en liten sovmorgon så hade jag tänkt ringa läkaren om min
tråkmage... Kul att de inte svarade på EN TIMME i Västerfärnebo... Har
gett upp nu och jag vägrar ringa till Sala. Där får man aldrig nån hjälp
och man blir aldrig tagen på allvar.. =( Får ringa imorgon istället. Det trista
är ju bara att jag jobbar tisdag-lördag. Kommer väl få bli lite sen nån
dag när jag går dit istället då... =/

När jag skulle lägga mig igår fick jag nåt ryck och kände att jag nog inte
skulle hinna göra nåt här hemma imorgon, så jag kör på ikväll. Så jag
plcokade ur diskmaskinen, i med nytt, körde igång den, torkade bänkar,
skrubbade ur badkaret, hängde en stor tvättmaskin med barnkläder,
slängde i en ny och så passade jag på att städa badrummt. Haha... 
Ibland får man sån där skum energi. =) Skönt att ha det gjort iaf!!

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra idag... Det blev ju helt fel när jag
inte skulle till läkaren.. =S Vet inte alls vart jag ska börja nu. Ska nog
lägga in lite ren tvätt i skåpen, hänga en tvättmaskin, tvätta lite mer
och sen får vi se. Är lite sugen på Franzens, men borde spara pengar.
Har också superdåligt samvete för igår när vi var på leksaksaffären
så gick Svante runt med en bil från "Bilar". Det slutade dock med att
vi köpte en Bilmatta istället. Jag tänkte att han har ju så mycket bilar
hemma så det spelar ingen roll. Men när vi kom hem och han insåg
att vi inte köpte bilen så blev han såååå ledsen. Min plutt grät i en
hel timme. hale förkrossad... =( Så jag känner att jag nog måst köpa
den ändå. Plutten... <3 I sånt fall blir det en sväng till Västerås under
dagen. men vi får se hur dagen utvecklar sig.



Jaja, ska ta och ladda över lite bilder från mobilen och kameran nu. Sen får
vi se vart den här dagen tar vägen. Kram på er... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0