Mysmorgon... <3
[DATUM: 2012-01-06 TID: 07:44:07]

Åh vilken underbar stund jag hade imorse.... <3
Stella kom in och lade sig nära och ville bara kramas
i typ 20 min. Sen gick vi in till Svante (som var vaken
och busade i sin säng) och lade mig bredvid honom
och han låg alldeles lugn och bara myste i säkert 5 min.
Sen sa jag att vi skulle kramas allihopa innan vi gick upp.
Då fick jag världens bjönkram av båda och Svante bjöd
på en härlig puss på munnen också. Så himla mysigt!! <3
Älskar er mina underbara ungar!!!! <3

Min älskade gubbe ligger och sover. Han fick sovmorgon.
Jag blir iaf piggast när jag inte sover för länge. =)

Idag ska vi plocka ner allt julpynt och få upp vårgardinerna.
Hela kroppen är full med vårkänslor och jag längtar efter
ljuset. Nu vill jag börja dona här hemma!!

Nä, kika lite och sen klä på mig.
Puss hej.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0