Mysdagar trots allt..
[DATUM: 2012-01-09 TID: 16:04:17]

Tur att vi har mysiga dagar trots magsjukan....


Stella ligger och läser och lyssnar på djurläten i nya favvoboken! (som man
bara får läsa ibland för att den är så himla fin!) Vi satt allihopa och lyssnade
igenom ALLA djur och kikade på fina bilderna igår. Mys.. =)



SVante vilar mellan varven... <3



Vi hjälptes åt att sätta upp en ny hylla på Svantes rum å fick ordning på byrån. 
Blev så fint så! Nu fattas bara en stor blomma på byrån. =)



Vi spelade tuppspelet på förmiddagen.. =)



Vinnarskalle precis som mor sin... ;-)



Stella läser för Svante.. =)



Jag rensade i lillafrysen uppe. Slängde MASSOR! Var verkligen knökfullt
där i.... Lite bättre plats och lite is fick jag bort. Borde frosta ur helt, men
jag tror att man måste stänga av hela kylen och frysen och jag vet inte
hur man gör, så jag drar ut lite på det.. =P Blev ju iaf betydligt bättre! =)


Nu har jag stekt ett lass med pannkakor till familjen och väntar nu på att
Johan ska komma hem. Sen sticker jag vidare mot Franzens och mathandlig.
Ska bli skönt att komma ut en sväng! =)
Kram kram... <3

Kommentarer
Postat av: Syster A

Hej goding!

Vicka fina barn du har! Jag har en garderobsblomma och två palmer över om du vill ha? Dom är i fint skick.



Puss på er!

2012-01-09 @ 17:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0