Magsjuka.....
[DATUM: 2012-01-08 TID: 00:26:42]

Godnatt...
Eller ja.. Stod och tvättade bort sminket när jag hörde Svante gnälla...
Johan hann in före mig och kom in med honom till mig. Alldeles nerkräkt..
Skakig, varm och söt som bara den, trots att han var full med kräk. <3
In i duschen, tvätta kläder, fram med såpa, städa av, få i grabben lite
vätska och nu kikar vi på tv. Borde gå och sova, men Svante vill inte.
Får se om vi får honom i säng. Lillhjärtat... <3

Kul... Känns att vi kommer åka på skiten allihopa... 
HATAR MAGSJUKA!!! VIDRIGA SJUKA!!!!!

Nej, men så är det att vara småbarnsförälder. Men får räkna med att åka
på det MINST en gång om året. Så jag är beredd. MEn det är ändå trist..
Försöka få grabben i säng och lugna min puls så jag också kan sova.
Godnatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0