Lite bilder.. =)
[DATUM: 2012-01-23 TID: 07:43:37]

Godmorgon!
Har sovit så skönt inatt trots några uppvak med mardrömmar
för lilleman. Känner mig tung i huvudet, men det är nog för att
jag ska till tandläkaren idag. Känner på mig att jag kommer få
skäll för att jag inte använt tandtråd och florskölj tillräckligt. 
Har lätt fobi för tandläkaren och jag är sååå nervös just nu... =(
När jag är klar där så ska jag hem och baka kakor till Stllas
4 årskalas! =D Vår stora tjej blir ju 4 år på lördag!!! =D

Laddade ur veckans bilder ur mobilen och tänkte bara slänga
upp några.. =)


Crazy i håret! =D Stella har fått en passion för klistermärken!! =)



Svante lekte med bilar i flera timmar.. =)



Jag gjorde hel kyckling i ugn med pommes och dte var ju sååå gott!
Plötsligt lägger Svante ihop två strips och säger: Tomas bokstav!
Min lilla grabb, han blir så stooor! =D



Himla dålig bild för det här rä jättefint! Lila/rosa naglar med silverglitter på
toppen. Det glittrar snyggt men inte för mycket! =)


När jag åkte hem i torsdags så såg jag att det börjar ljusna ute nu!
Klockan var halv fem och himla var ljus. Det var markant skillnad
mot för några veckor sen, våren är påväg!! =D



Fyndade nya jackor till de här sötnosarna i veckan! =)
Dessa jackor köpte jag för 100 kr/styck. Superfina! Här är vi påväg
på kalas för Kicki som fyllde år i veckan! Grattis fina! <3



På lördagen blev dte jobb, shopping på Erikslund och sen tjejkväll med
de här snyggingarna! <3 Anna-Karin bjöd på mumsig tacopaj i sin super-
snygga lägenhet och sen sjöng vi lite Singstar. Men mest av allt så snackade
vi mest en massa. Himla mysig kväll och jag var inte hemma förrän efter
klockan två!



Söndagsen blev en slö historia. Framkallade lite kort och filade ner mina naglar
en bra bit och målade dem silvriga. Sen stack vi iväg till Västerås på lite ärenden
och så handlade vi mat och kalasprylar.



Efter maten slängde jag ihop lite schackrutor till frökens kalas. Smidiga kakor
att baka (Om man inte tar bakpulver istället för vaniljsocker i ena degen och
får göra om hälften..........=S ) och jag tror jag kan låta dem vara också.. ;-)


Igår kom Stella och sa att hon ville sluta med välling. Toka. Men det är ju bara
bra att hon vill själv. Så nu på morgonen ville hon ha en halv mack istället. Men
hon ville ha den utan smör och bara med ost. Haha.. Å ingen mjölk, nej bara
en torr macka. Vilka ideér! <3

JUag har ju inte brytt mig speciellt med viktklubben, men jag har dragit ner en
hel massa på godis, choklad och sånt. Har tänkte mig för och inte ätit i onödan,
låtit kroppen bli ordentligt hungrig mellan måltiderna. Förra veckan tappade jag
0,6 och samma den här veckan. Så nu är det 1,2 kg. Lagom takt för mig just nu.
Nu får vi se om det kommer mer eller om det tar stopp. Har en tuff vecka framför
mig med inköp och aktiviteter varje dag torsdag-söndag. Vi får se, ska jobba på det!

Nej, nu har Svantis bajsat, dax att byta. Ha en skön måndag och tänk på mig vid
elva så jag inte blir för rädd hos tandläkaren... =S
Kram kram... <3

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Å,Grattis i förskott till stora Stella som blir 4år=) Tänk vad tiden går fort? Jag tyckte de inte kändes så länge sen när vi satt alla där hemma hos Emma och myste med de små..



Ha så skoj med kalaset å oroa dig inte för tandläkaren... Du ska se de går bra.



Snygga lack du har... Så snyggt så!!! Kramar

2012-01-23 @ 11:40:10
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0