Dagen.. =)
[DATUM: 2012-01-23 TID: 20:52:38]


Vi gick ut och lekte ut i snön innan jag skulle sticka till tandläkaren. himla mys! =)

Gick fint hos tandläkaren. Ett hål och de hade en åtebudstid direkt efter så jag fick
laga det på stuberten. Pjuh... Gick ju bra. Hon va så go så! =)


Sen hem och börja med baket. Blev två drömrulltårtor. =)



Å maränger av äggvitorna som blev över... =)
Ugnen skulle ju ändå stå på till matlagningen så då kunde jag lika gärna
slänga ihop maränger.. =P



Sen gjorde jag en storsats med köttfärssås. Blev en jättestor lasagne och
sen en dosa med köttfärssås som räcker till hela familjen nån dag. =)



Muskelkillen.. =P haha... 
Han typ blåser på armen, men jag tror han har köttfärssås där.. =P



Mumsig lasagne och söta Stellson som har hållt sig utan välling hela
dagen/kvällen idag med. =)

Har hunnit tvätta två maskiner med tvätt ikväll också. Nu är jag trött
som en gnu och ska nog krypa i säng nu kl.21. Jobb imorgon och jag
känner att jag behöver all sömn jag kan få... 
Godnatt! 



Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

åå smarrigt de såg ut med bakverken å skönt att göra storkok på mat å frysa in å göra lådor!=)

2012-01-23 @ 21:32:17
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0