Bra gjort!!
[DATUM: 2012-01-11 TID: 08:54:48]

Oj va jag blev imponerad av mig själv igår! Orkade MYCKET MER
än va jag trodde! Gick riktigt fort och så sprang jag intervaller.
Orkade mycket mer än nnär jag hade bandet hemma. Det var
iofs innan vi körde all träning i somras. Men det finns tydligen
lite av kondisen kvar. Mycket imponerad!!!!! =D
Det var sååå skönt och jag längtar tills nästa gång jag får träna!!

Skrev in mig på viktklubb. se igen igår. Skrev in mig på ett år så
finns det där när jag är sugen på att sätta igång. Tänkte köra lite
nu, men jag är beredd på bakslag då jag inte har motivationen till
100% och att vädret är trist och uppmuntrar inte till träning... 
Jag längtar till våren!!!!!!! =D

Det var iaf superskönt och hoppas träningssuget håller i sig! =)
KRAM.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0