Älskade Leo 2 år!! <3
[DATUM: 2012-01-14 TID: 09:01:34]

Igår blev världens sötsate Leo 2 år!!!!!! <3
Idag ska vi dit på kalas och det ska bli så härligt att träffa
lilla busungen! Min systerson, min gudson, barnens kusin.


Första gången jag fick träffa dig... <3



Så älskad från första stund! <3



<3



Stora blå ögon.... <3



<3



Så glad! <3



Goding! <3



Vackraste... <3


Badpojke... <3

Fina familjen dagen efter bröllopet på Teneriffa... <3



Åh nu är du en stor kille på två år!
Nu hinner jag inte lägga upp fler bilder. Ska äta familjefrulle och sen fixa mig för ditt
kalas! Vi ses om några timmar!! Älskar dig lilla Leo!! <3
Puss och kram... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0