Strazz... =P
[DATUM: 2012-02-17 TID: 07:43:37]

Godmorgon!
Stella sov hos oss halva natten inatt och imorse sov hon riktigt länge.
Under tiden piffade jag med smink och det blev en rosa sminkning med
en massa strazz! =) Roligt när det är fredag!


Höger öga...



Vänster öga...



En rätt nära bild...



Lite mer avstånd...

I övrigt fick jag en glad överraskning när jag vägde mig idag. Eller ja, det
är illa, men bättre än vad jag trodde... Trodde typ jag gått upp 5-6 kg sen
jul och senaste månaden. Men domen slutade på 1 kg! Galet, blev sååå glad!
Jag som vart livärdd att väga mig... =S Kändes bra och efter det här helgen
är det skärpning för min del, slut på frossande och okynnesätande! =)

Nä, fixa frulle till barnen innan Johan ska skjutsa mig till jobbet. Han och Lars
håller på och byter tak på vårt hus. =) Kommer bli så fint så!! =)
KRam...

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Skönt att du inte har gått upp mer än 1 kg! :) Bra jopbbat!

2012-02-17 @ 12:41:12
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0