Only!! =)
[DATUM: 2012-02-01 TID: 08:20:06]

Åh, äntligen har det börjat droppa in några saker från Only
på jobbet!! =) Har fått en topp och igår kom det jeans. 
Ett par riktigt slimmade och stretchiga i tre färger för
bara 299 kr!! =D Som hittat! Blev genast två par till mig!
Sååå sköna!

Känns så himla skönt att få in ett yngre märke. Lite tuffare,
lite mer uppdaterat! =) Nu vill jag bara att fler grejer ska
rulla in. Men vi var himla försiktiga med inköpen till våren,
så det blir inte så jättemycket i början. Det ska ju sticka ut
lite i sortimentet och komplittera det vi redan har. Jag håller
tummarna att det fungerar och att Salatjejerna hittar in till
oss och vill köpa lite kul grejer. =)

Idag blir det jobb, simma och sen fixa naglarna. En riktigt
skön dag med andra ord! =)
Nä, ska kolla fb innan vi drar mot dagis och jobb.
kRAM.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, äntligen! Det var ju tal om märke för yngre när jag jobbade där för 6 år sedan... Jisses vad tiden går...

2012-02-01 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0