Klantarsel!!
[DATUM: 2012-02-07 TID: 20:34:46]

Ja men god kväll!
Jag ramlade från en stege på jobbet idag... =( Ramlade bakåt och landade
på ena skinkan och handen. Har fasligt ont i handleden nu och kan knappt
använda den, så det var en rejäl smäll... Hoppas det känns bättre imorgon!
Ikväll har mamma och pappa vart här och ätit god mat, lekt med barnen
och papsen hjälpte mig med årets budget. Thanks bästa ni! Älskar er! <3
Nej, kan bara skriva med höger hand, så nu ska jag läsa några bloggar innan
jag går och lägger mig.
Kram... <3

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas handen blir bättre! Låter inte skönt..kan du inte ge oss några blogg tips? Vore kul o veta vilka bloggar du läser..

2012-02-07 @ 22:36:15
Postat av: Jannice Lindell

å stackare. hoppas du känner dig bättre i handen nu!

2012-02-08 @ 12:04:57
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0