Jobbelijobb!
[DATUM: 2012-02-15 TID: 08:11:46]

Godmorgon!
Kändes faktiskt bättre i handen igår och idag känns dte ännu lite bättre.
Håller verkligen alla tummar att det äntligen börjar ge sig!! =)

Dagens tidning var intressant... Nedläggning av skola, vargartiklar och
så lite annat smått och gott som berörde mig. =S*



Känner mig lite tvär idag. Vet inte varför. Eller ja, jag blir galen på
gipset och att inte kunna göra mig iordning som jag brukar. Ser helt
sjuk ut i håret och kläderna ska vi inte prata om... =( Sen att det
luktar snusk från gipset gör det inte bättre precis.. Blää...
Skulle vilja ta tag i träningen men motivationen ligger på noll...



Idag blir dte jobb 10-18, utan lunch och lika imorgon. Eller ja, jobbet
bjuder på lunch, men man har ingen lunchtid att gå ut eller så.
Nä, neggo... Kolla lite här innan vi sticker.
Kram...

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Snygg sminkning!=) Duktig du är. Att du inte går en sminkutbildning och fortsätter med det. Jag drömmer om de men kommer nog aldirg bli så bra som du :) Kram

2012-02-15 @ 11:34:08
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0