Jag ska...
[DATUM: 2012-02-22 TID: 08:11:09]

När jag blir av med gipset ska jag duscha normalt, vända Svantes stol
så han sitter bakåt igen, laga massa god mat, smörja in händerna,
måla naglarna, simma, sola, tvätta, fixa håret normalt, bära kartonger
som vanligt på jobbet, sova på mage igen och så en massa annat!
Behöver jag säga att jag längtar tills imorgon vid den här tiden!??!?! =D




Har sovit kasst inatt. Var påväg att gå upp kl.2... =S Sen vaknade jag typ två
gånger i timmen fram till kl.6... =/ Vet inte vad jag höll på med. Tror att jag var
rädd att försova mig av nån anledning.



Har ett kul projekt på gång på jobbet. Lite nytt ansvar kan man säga! =D Ska
på möte på fredag!! Såååå kul om det blir verklighet och jag bli ansvarig!!! =D
Det är nåt jag gillar att pyssla med om man säger så! =)



Har en grabb med en rejäl bula i pannan här hemma...


Alldeles blå.. <3 Han sprang in i ett garderobshörn på dagis igår.. =/

Nä, klä på lilleman innan dagis då.
Kram... =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kuligt med nytt ansvarsområde på jobbet! :)

2012-02-22 @ 10:15:44
Postat av: Anna

Vad kuligt med nytt ansvarsområde på jobbet! :)



Och dina naglar är riktiga melodifestivalnaglar - kolla in loggan liksom! :-*



Leo och jag längtar ihjäl oss till fredag!

2012-02-22 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0