Hänt lite... =)
[DATUM: 2012-02-28 TID: 13:13:55]

Halloj!
Jag har vart på ytterligare en undersökning och de har kollat
min handled med magnetkameraundersökning. Där fick jag
svar på att jag faktiskt har en fraktur i båtbenet. Jag kommer
få ha gips 6-7 veckor till... =/
Skönt att veta vad som är fel iaf, även om det suger att ha
gips så länge till.. =(


Piffade dock till det och valde ett lila gips.. =P Ville ha svart, men det var slut. 



I helgen hade vi kusinen Leo och världens bästa Syster-Anna här! <3
Hade en härlig helg! =)


Massa skratt och bus!! <3



Härliga kompisar och kussar!! <3



Det har pysslats.... =)



Och badats... =D



En eftermiddag när Anna somnade på soffan så klädde jag på Leo Svantes gamla overall
och tog med mig honom och barnen för att....



Titta på traktorer!! =D



Stoooora hjul!!



Lycklig kille sitter i traktorn och tittar på allt däri.. =)



å snurra på isen med morbror JOhan! <3



Sen tog vi bort lite hyllor på Stellas rum och skruvade ihop nya och möblerade om. 
Hon fick en lite mysvrå med bordet. =)



Blev superbra! Ska dit en liten expedithylla till höger också, men det fixade vi dagen efter...



JOhan fick mycket hjälp att skruva.. =P



Två trötta och mysiga barn som myser vid tvn med täcken och allt... <3



Nu har jag en sjuk grabb här hemma. Började med hosta och snor och sen kom febern.
På det så vaknade han med ögoninflammation imorse.. =( Plutten...

Nu hade han nästa 40 graders feber så han fick isglass och alvedon. Nu hoppas jag
att han får lite ro en stund. Han såg riktigt dålig ut.. Stackars liten.. <3

När Johan kommer hem ska jag åka och handla lite i Avesta tänkte jag. Vi har slut
på det mesta.. =S Ska blir skönt att komma ut. Imorgon ska jag och Janne åka till
Stockholm på inköp av Only igen. Det ska bli kul! =) Skönt med kortdag, slutar när
vi kommer hem. Då kan jag byta av Johan så han får jobba resten av dagen. =)

Nä, nu ska jag mysa i soffan. 
Kram... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0