Godmorgon!!
[DATUM: 2012-02-16 TID: 08:16:13]

Morning!
Vardagsblogg igen. Inget spännande... Jobb 10-18, utan lunch
idag igen och ikväll kommer Kicki och Lars hit och käkar. =)
Har lite annat att pyssla med ikväll också. Barnen ska sova hos
farmor och farfar hela helgen så vi ska packa till det. =)

Handledan känns lite bättre och dte är jag såå tacksam för!!
Lääängtar tills jag bli av med gipset... =) 
Trodde ni skulle få sminkbilder på mitt lilaglittriga smink idag,
men icke... Gick inte att få bra på bild. Sen råkade jag förstöra
hela vänsterögat när jag skullelägga på glittret... *suck* Så jag
har ett snyggt höger öga och ett svinfult vänster... Orkade iaf
inte göra om det så det får vara.. =/

Nähä, klä på grodan innan vi ska åka mot dagis. Ha en skön torsdag!
Kraaam.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0