Gips...
[DATUM: 2012-02-11 TID: 08:48:49]

Halloj!
Blir lite stiltje på bloggen just nu. Har vänster arm i gips och
har lite ont. =/




Ramlade ju som sagt bakåt från en stege, 3-4 pinnar upp... =/ Fick först bandage
och sen tid hos ortopedakuten dagen efter. Där kunde de inte konstatera fraktur så
det blir gips i två veckor och sen röntgen och undersökning igen. Håller verkligen
tummarna att det inte är fraktur på båtbenet. Det är det ben i kroppen som tar längst
tid att läka. Man får ha gips i minst 3 månader... =S


Kände rätt så fort att gipset jag fick på ortopedakuten inte satt bra. De var för
långt upp mot armvecket. Kunde inte ens stoppa in mat i munnen... =/ Så på
fredagsmorgon ringde jag tillbaka ohc blev skickad till KÖPING för att lägga
om gipset hos en gipstekniker. Det var himla skönt för jag fick ett syntetiskt
gips som var mycket lättare och smidigare. TACK för det!! =)

Nu ska jag snart åka och lämna bort barnen nån timme så min arm får vila
och jag får lite avlastning med dem. Johan är på Svanska rallyt och kommer
hem ikväll. Så vi tar en lugndag och myskväll! =)
Ha det fint!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

var de för du ramlade el?

2012-02-12 @ 10:15:33
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0