Fail....
[DATUM: 2012-02-23 TID: 21:10:13]

Jaha...
nej, besöket gick inte som tänkt. Var först och tog bort gipset.
Jag som hade tyckt att det kändes så bra när jag hade gipset,
kände på en gång att det inte alls kändes bra utan. Jag hade
ganska så ont när jag rörde... =/ Var upp på röntgen och sen
tillbaka ner till ortopeden. De kudne fortfarande inte se nån fraktur.
Hon sa att det kan vara väldigt svårt att se de här frakturerna.
Hon ville att vi skulle skicka en remiss till magnetkameran och
under tiden fick jag ha gips... =/ Så gips på igen och sen är det
bara att vänta på att en tid dimper ner i brevlådan.. =/ *suck*

Blev såå deppig, jag som verkligen ville vara bra nu... =((((

Har iaf städat undan här hemma så det är fint imorgon. Anna o
och Leo kommer hit och livar upp vår helg! =)
Nä, nu ska jag duscha.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0