Äntligen!!!!!
[DATUM: 2012-02-23 TID: 06:38:14]

Godmorgon!
Kära gode gud, gör så att handen är frisk nu!!!!
Om 2,5 timme får jag domen... Håll tummarna för mig!


Snuskigt och smutsigt.... Åh va jag hoppas!!


Dagens färger. Min älskade "Muffin" har gått sönder, måste till MUS och köpa
mmig en ny. Den vänstra heter "Coral lace" och är en rouge. Tyckte att den
var såhimla snygg så jag tänkte testa den som ögonskugga. =)



Supersvårt att få på bild, närbild var omöjligt när det var mörkt och blilxten på
telefonen bara går på. =/ Så det får duga såhär. Är iaf nöjd. Blev en snygg färg
av rouget och den här sminkningen kommer jag köra igen, fast då med strazz. =)

Nä, äta upp frullen och sticka till Västerås då.
Kraaaam... =)

Kommentarer
Postat av: ullis

min muffin gick oxå sönder förra helgen men har inskaffat en ny!!!!

2012-02-23 @ 20:17:11
Postat av: Cecilia

Haha min muffin har också gått sönder! Har inte köpt någon ny än, lite snål ;) Tråkigt att Make up stores skuggor går sönder så lätt :(

2012-02-28 @ 14:34:13
URL: http://ceciliaragnarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0