Vilken helg!
[DATUM: 2012-04-02 TID: 07:16:37]

Godmorgon!! =)
Hade en förjäkligt roligt lördag! =D Först rolig förfest
hos Anna & Andreas i deras supersnygga, nybyggda hus.
Å sen blev det några timmars dans på Hottan. =D
Vill ni se några suddiga mobilnilder?! =)



Eyes, roooosa!! =D



Fick skjuts in till Sala av familjen. <3



Här vankades det tacobuffé, sååå gott!! =)



Mumsigt kan jag lova, var verkligen döhungrig!!



Gossi och Sandra... =)




Cissi och Linnea... =)




Evve och jag... =)



Anna, Diana, Sanna och Lina... =)



Jag är KÄR i deras toalettgolv, svart, glansigt med glitter i!!! I loooove it!!! <3



Gick vilt till ibalnd... ;-)



Just us... <3 



Nu börjar det blli suddigt när vi kom ner på Hotellet... ;-)



Anna och Sebbe buggar loss på schlagergolvet.. =)



Cissi utan ansikte dansar järnet, Anna och Sebbe tar det lugnare i bakgrunden. Haha.. =)



Wille och Jimmy... =)



En bild på Anna fick bli den sista för kvällen. Hade jäkligt roligt och stort tack för allt!!! <3



Nästa morgon pinade jag mig upp och sjöng för Johan och han fick sina paket.
Sen gick de andra upp och jag fick sova vidare några timmar. ;-)



Johan fick en Ipad av oss och han var nog rätt så nöjd! =)



<3 Älskar dig hjärtat!!! <3



Stella visar mig vad man kan göra med Ipaden.. ;-)



Å sen gjorde vi tårta och förberedde kalaset för pappa Johan! <3



Schwartswaldtårta (stavning..) med maräng, körsbär, grädde och nötter. 
Den var farligt god!!! =D



Bakistårtor.. ;-)



Johan fick ett superfint olivträd till altanen.. =)



Fikatajm!! =)



Kolakakor är himla gott, sötnos! <3



Sötnos nr.2!! <3



Vi sjöng för födelsedagsbarnet! <3



Heta känslor i skoldiskussionen... Man blir så trött på politiker som inte lyssnar
och bara kör ner huvudet i sanden!


TACK FÖR ALLT FINT ALLIHOPA!!! <3



Fokuserad kille! =)



Mycket söt och glad i finskorna! ;-)



Kom världens hagelstorm, lagom tills jag skulle åka och hämta bakispizzan... =/
Men den han moina innan jag skulle åka, himla tur! 
Efter bakis pizzan började jag äntligen känna mig som människa igen. Det var en
seg söndag.. Hahaha.. Tur att kalaset gick bra iaf.. ;-)

Tack igen alla som gjorde den här  helgen så härlig!! =)
Nu är det ny vecka och nya tag. Sista dagen med mina älskade rosa naglar nu.
Ikväll efter jobbet åker jag och gör nya. Sk abli kul det å. Vet inte vad jag ska
hitta på den här gången, vi får se.. =)

Ha det fint!
Kram.. =)



Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Så sjukt söta tårtor. Vad var de för någon smak i?=) Dom ser så goda ut! Fint kök där tacobuffen ör på bild=) Kramar

2012-04-03 @ 12:23:41
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0