Slö...
[DATUM: 2012-04-11 TID: 07:44:24]

Mitt nya, skönaste är att ligga kvar i
sängen och dra mig! Älskar det!!! :-)

Ska snart gå upp och ge barnen frukost innan dagis.
Själv så tog jag en tallrik yoghurt och branfleaks för en stund sen.
Fick äta senast fem timmar innan gastroskopin.
Så nu blir jag utan mat tills i eftermiddag. =S
Ska snart gå med barnen till dagis och sen ska jag
hem och ta en riktig lång, lyxdusch!!
Men två händer fria ska jag tvätta, skrubba, peela,
Raka och göra hårinpackning!!!
Gud så skönt det ska bli!!! Ska slå på extra varmvatten
Innan vi går till dagis. :-)

Nä, kliva upp var det! Burr!!!!
Puss....


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Håller helt med, Sverige kan om de vill! ;)



Ja du Karin, nu har jag sagt upp mig och ska köra modellandet fullt ut ett tag. Först blir det Istanbul och sedan får vi se var vinden för mig. Ett helt nytt liv väntar och det känns så himla roligt!

2012-04-11 @ 18:28:43
URL: http://ceciliaragnarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0