Nu är det gjort...
[DATUM: 2012-04-11 TID: 19:09:31]

Ja, igår tog jag bort gipset. Sååå skönt!!



igår kändes det dock som om det gjorde precis lika ont som innan, men nu, en
dag senare så gör det bara väldigt ont i vissa vinklar. Men med lite träning så
ska det förhoppningsvis bli bra. Hon sa att det antagligen skulle dröja några
månader, ända upp till ett år, innan jag var återställd. Tydligen komplicerat ben
att få fraktur i.. =/


Sen idag var jag och gjorde gastroskopi. Mindre trevligt.... 
Johan var med mig och kikade på monitorn som visade bilder från min mage.. =)
Men att svälja slangen och kvälja hela tiden, fy bubblan!! =/ Usch och fy!!
Hoppas att jag aldrig mer behöver göra det!

Hon sa iaf att min magmun glappade och att jag hade en liten magkatarr. 
Jag är ju rätt så bra i magen just nu, så jag antar att det har vart värre. Fick
Omeprazol utskrivet igen och ska äta det i en månad. Sen hoppas vi att jag är
bättre igen. Vi får se..
Just nu känns det som om jag har halsfluss. Svårt och ont att svälja efter den
där slangen.. Usch... Hoppas det släpper fort!!
Jag är helt slut efter undersökningen. Har bara sovit och vilat hela eftermiddagen.
Pjuh... Nu är det över...

Imorgon och fredag blir det jobb. =) Sen ledig tre dagar igen. SKÖNT!! =)
Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0