Mysdag!! =)
[DATUM: 2012-04-19 TID: 13:57:42]

Goddag!
Halvledig dag idag. Vi har kundkväll ikväll så jag jobbar 16-21 ikväll.
Så förmiddagen har spenderats med att slöa i sängen, en prommis till
skogen, plockat vitsippor, barnen har haft en kompis här och lekt, jag
bakade en kladdkaka att ta med till jobbet ikväll, lunch till barnen, så
ska jag dammsuga och sminka mig nu och sen jobb.

Lite bilder från skogen:


Tussilagograbb! <3



HIttade lite vatten.. =)



Kasta sten och kvistar...



Härliga vitsippor!! <3



STella älskade att plocka blommor!! =)



Sötnosar!! <3^^



Gofisar!! Så härliga!!



Hon kunde plocka hur mycket som helst, älskade det!! =)



Mys i solen!



HOPP!!
Superrolig bild, Stella bara plockar och Svante han hoppar!



Sen hade de granntjejen här och lekte! =)

Nej, dammsuga och sminka mig var det!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0