Erikslund...
[DATUM: 2012-04-04 TID: 06:53:59]

Godmorgon!!
Nästan lika dag som igår, jobb och sen tänkte jag att vi ska ta
en sväng till Erikslund och lämna tillbaka ett par skor och en tröja.
Blir nog Donken med barnen, då kommer de bli jätteglada! =D

I övrigt så händer det inte så mycket spännande, ser fram emot
en lugn påskhelg med jobb på lördag. Sen är jag ledig tills på
torsdag. Har dock några mer elle rmindre obehagliga läkarbesök
att göra... =S Men det ska nog gå bra.....

Fick min Iphone igår, men har inte fixat nåt med den än, spar nog
det till helgen. Vill säkra alla mina nummer först. 
Sen fick jag en jätteräkning från tele2 också, Så jag fick ringa kundtjänst,
satt i kö i 1 timme och 5 minuter.. ja men tack! 
Fick iaf jättebra hjälp av en tjej som förklarade vad som hänt och att
jag hade betalt vissa saker i förskott. SEn att The Phone Huose har
klantat sig är en annan historia. Ska iaf gå in på affären i stan och höra
om de kan fixa till det där. För det ÄR deras fel. Måste bara skriva ut
alla mail och allt på jobbet idag så jag har bevis!! ARG!!!


Nä, smink, klä på barn, frukost, borsta tänder å så mot dagis.
See you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0