Äcklig mat.. =S
[DATUM: 2012-04-05 TID: 20:52:04]

Godkväll!
Äntligen lite helg, ledigt imorgon och jag njuuter!!


Till lunch blev det bara nudlar och så lite skvaller. Massa vatten.. =) 
Smidigt, snabbt, billigt och gott!
Hann ut och köpa påskpresenter till barnen och maken. <3



Lagade nå thaimat till kvällsmat. Men det smakade verkligen skit! Starkt som bara
den och smaken var inte god.. =/ Ingen ville äta, så vi fick lov att beställa pizza.. hahaha...



Åt lite godis efter maten.. Crap.. =S Jaja.. Invigde min nya jacka och gick
ut och gick 25 snabba minuter medans Johan coh barnen fickade hos
Britt-Marie och Rolf! =)

Nu sover barnen och jag funderar på om jag ska ge mig på att byta till Iphonen.. =S
Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0