Well hallo mr. Frost!
[DATUM: 2011-09-17 TID: 06:35:13]

Ja, nästan iaf...
Var bara 1,1 grad ute när jag gick upp... Hallo vinter!! =S
Jaja, så är det... Hoppas iaf att det blir fint och härligt väder idag!
Jag ska jobba 10-15, men sen ska jag hem och förbereda föl
Loppisen jag ska stå på imorgon! =) 

STOR LOPPIS VID SVEDBOÄNG SÖNDAG 10-14!!
PRYLAR, GREJER TILL BARN & VUXENM HÄST OCH HUND!
VÄLKOMMEN!! =) (FIKA SÄLJS!)*



Å på söndag blir det loppis för fulla muggar. Har inte så stora
förhoppningar att få nåt sålt, men kanske.. Har lite gamla overaller,
jackor och skor från barnen och ett gäng för stora jackor från mig.
Har slängt med lite klänningar och toppar som också blivit för stora.
Så kom och fynda vettja! =)

Nej, ska hoppa in i duschen nu!
Ha en fin lördag!! =)

Kommentarer
Postat av: jannice

å neee vill inte ha vinter redan:( hoppas de blir lire varamare. å ska ni hålla i loppis?

2011-09-17 @ 08:35:19
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0