Vinterkläder...
[DATUM: 2011-09-22 TID: 08:09:54]

Hej hej!
Torsdag idag och näst sista jobbdagen den hör veckan. Skönt!! =)
Har som vanligt mycket att göra på jobbet och det är mycket
förberedelser inför marknaden i helgen. =)

Igår städade jag en massa i mitt kaos jag skapat med mitt byrå-
byte... Haha... Fy så det ser ut. Men jag kom en bra bit iaf! Börjat
möblera om på Svantes rum. Skönt! 
När barnen skulle hoppa i säng så stack jag tille Jeanette och gick
en liten sväng. Inge långt, men skönt att komma ut. Det var på
tiden om jag säger så! =) Får se när det hinns med nästa gång.

Fy va mycket nya kläder barnen behöver nu till hösten... =S 
De har växt och behöver nya strumpor, större tröjor, byxor,
mössor, vantar, koftopr och skor. Igår inhandlade jag iaf vantar
och mössor för över 500 kr.. =S Jaja, nu har de iaf det.
Nu är det bara resten kvar.

Nä, nu gastar fröken gnällspik och jag ska gå och borsta tänderna
och fixa det sista inför jobbet.
Puss och kraaam.. <3

Kommentarer
Postat av: Malin

ett tips är väl att köpa mer neutrala ytterkläder till Stella så kanske Svante kan ärva dem året därpå osv? :) (OM du inte redan gjort det innan dvs.. =)))

bara en tanke som slog mig!

visst är det sviiiindyrt! tipsar dig om www.lager157.com biiilliga overaller,mössor,fleeceställ osv osv osv

2011-09-22 @ 11:41:44
URL: http://malin83s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0