Trött.....
[DATUM: 2011-09-14 TID: 06:25:34]

Godmorgon!
Vad trött man blir ibland....
Jag var upp på toa kl.02.00, Stella kom in typ vid fyra, kl.04.45
ringer Johans klocka, kl.05.45 kommer Svante in och kl.06.00
ringer min klocka... Ja men godmorgon! =S

Idag blir det en fullspäckad dag! Känner mig lite stressad av att
det är så fruktansvärt fullspäcksat hela tiden just nu... =S
Dagen idag:

Lämna på dagis kl.9.00. Åka till stan (framme kl.9.25) och sen
ska jag in på Coop och handla både till jobb och hem på 20 min.
Sen måste jag till jobbet, jobba kl.10-18 utan lunch (jobbet bjuder
så man sitter där och äter, vi är bara två som jobbar idag). Efter
jobbet så ska jag åka hem (18.30), försöka få i mig nåt att äta och
sen ska jag på vargmötet kl.19.00 i skolan. Antar att det kommer
ta ett par timmar och sen måste jag lösa så jag får iväg min bil till
verkstaden utanför Salbohed. =S STRESS!!!!!!!!!!!!
Imorgon blir dte buss till jobbet så jag måste fixa så barnen får komma
tidigare till dagis också.. Pjuh...

Sen är det mycket annat. Jobbar alla dagar till och med lördag. På söndag
ska jag stå på loppis, skulle vilja hinna till Västerås och träffa Anna, RObert,
Leo, mamma och pappa, Johan vill hinna jobba och det borde som vanligt
städas hemma. =S Känner att tiden går åt...

Nej, ska försöka tänka lite positivt och börja klä på mig nu... Ha en bra dag!!
Kram... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0