Stl.42!! =D
[DATUM: 2011-09-06 TID: 07:40:43]

Goodmorgon!! =D
Åh va jag är glad!! kÖPTE JU TVÅ PAR BYXOR I LÖRDAGS. Kände
att de var bra stora i midjan så jag var in och provade en mindre, 
UTAN PROBLEM gled jag i en 42:a!!! I´m soooo happy!!!!! =D
De sitter skitsnyggt så nu hoppas jag att de inte töjer sig så fasligt...
Det roliga är att det är smala ben och jag har alltid hatat det, men
de här ser faktiskt okej ut! =D Happy me!! <3

Idag är det inköp och jag kör på svart/kornblått idag. Like!! =)

Ne, fixa frulle och klä på barn!!

Längtar tills i vååår!! =D
Puss hej!! =)

Kommentarer
Postat av: jannice

vad roligt för dig!=))) kommer de inga bilder ifrån eran utlandsreda? nyfiken jag:)

2011-09-06 @ 13:07:59
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: emma linde

till våren? en sak i taget karin lilla, nu ser vi först o främst till att få en mysig jul. :)

2011-09-07 @ 09:36:15
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0