Snabbilder.. =)
[DATUM: 2011-09-16 TID: 07:33:43]

Godmorgon!
Här kommer lite mobilbilder sen sista tre dagarna.. =)


(Klickbara bilder...)
Blingade barn! =) De leker helt otroligt bra just nu! De är så goa
med varandra och leker roliga lekar tillsammans. Hela tiden ska
de ha massor med halsband och armband på sig! Haha.. =)


Jag har vart på två vargmöten. Inte så jättegivande och jag känner lite att man
kommer ändå ingenstans för det är bestämt så fruktansvärt högt upp angående
licensjakten, skyddsjakten och hela den biten.. =/


Vi cyklade till dagis igår när jag skulle åka buss. Det älskar barnen! =)

Hon cyklar på så himla bra nu! Roligt!! =D

Sötnos! Här har vi en grabb som fått otroligt bra balans med balanscykeln! Han kan
åka ner för nedförsbackarna utan att sätta ner fötterna! Full fart ska det vara! =)


Jag är frälst! =) Seche Vite är ett överlack som man har på uppepå blött nagellack!
Det gör att det snabbtorkar och sen blir det stenhårt! =) Målande naglarna 30 min
innan läggdax igår och såhär ser de ändå ut dagen efter! GRYMT!!!! =D


Har för ovanlighetens skulle brunt på mig idag och därför blev det en sminkning
i koppar och sen lite guldglitter på. Känns ovant och inte riktigt min grej, men, men...

Känner mig i stort rätt så sliten. Mycket jobb i veckan, mycket stess och ingen tid
över för något annat än det som vart planerat. På det dålig sömn och en envis förkylning
som hållt i sig sen i söndags... DRYGT! Jag vill bli frisk, jag vill träna NU!!!!!!! *SUCK*

Det är iaf fredag och det gör mig glad! FOlk är alltid lite gladare på fredagar och
det blir genast lite roligare att jobba! =)
nEJ, NU SKA JAG gå och göra frukost och läsa tidningen innan vi sticker mot dagis.
Kram på er... =)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Du e grym på att sminka! :-)

2011-09-16 @ 08:47:22
URL: http://www.lovleykid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0