Släktmästerskap i mete!
[DATUM: 2011-09-11 TID: 07:29:52]

Igår gick årets upplaga av släktmästerskap i mete av stapeln!
Vi var en aningens förminskad grupp då många fick förhinder.
Men solen sken och vi fick en fantastiskt skön eftermiddag, även
om fisken inte var så sugen på att nappa...

Behöver jag säga att jag saknade min stora kamera?!
Den är hos Elgiganten på utredning.. =( Behöver jag nämna att jag
blev ännu mera ledsen när den lilla kameran började krångla så jag
fick köra med enbart mobilkameran på slutet?!?!? *SUCK*

^
Vi startade med korvgrillning.... =)


Anders och morfar pratar lite... =)



Ross var självklart med!


TUFFINGEN SNASKAR FÖR FULLT! =)
(Det är svårt att skriva med långa naglar, kommer åt caps lock hela tiden!)


Bengt myser... 


Supergott!! =)


Nya för i år var Oves barnbarn, Casper och Oliver. Egentligen skulle deras
föräldrar och syskon vart med, men de fick förehinder. =(
Anna Lundin och jag är ju numera låtsaskusiner. Hehe.. =)


Sen körde fisket igång! =)


Stolttjej fiskar.. =)


Jag myser i trädskuggan/solen medans....


Pappa hjälper Svante och fiska... =)


Haha, söt stil Svante! =)


Spännande att titta på maskarna! =P


Kall korv var ju jättegott tyckte ungarna! =P


Johan metar för fullt! =)


Här stod vi och fiskade, behöver jag säga att det var härligt?! =D


Kaffe och saft i skuggan.. =)


Stella sitter och filosoferar... Här ser man att det inte är så djupt, tur det...


För Svante-vilding ramlade i! Hela han blev blöt! Haha.. Det var lite roligt faktiskt..
Haha, sötnos.. Men han blev lite skraj. Vi hade tjatat rätt mycket om att vara försiktig,
att inte klättra där osv.. Så går det ibland! Haha, han blev iaf söt i rosa strumpor och
jeans med rosetter på.. =P


De andra hittade fina svampar på vägen! =)


Här är dagens stora fångst!
Inger vann iår igen med den största fisken på 32 g.
Kerstin tvåa med en firre på 28 g och Ulrika tog upp den där lilla.
så fiskelyckan var sådär. Men det var mysigt att komma ut i skogen! =)

Tack för en mysig eftermiddag!! =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska till Västerås om en stund. Byta lite
grejer som jag köpte förra helgen och så ska vi hälsa på mamma och
pappa som är barnvakt åt Stina! <3 Hon har blivit så stor och det ska
bli så spännande att träffa henne!!! =)
KRam på er... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0