Planen idag...
[DATUM: 2011-09-30 TID: 08:03:50]

Godmorgon!
Ja det blev såklart inte so jag önskade. Svante kom in kl.6.14
som vanligt och Stella kom väl 30 sek efteråt... De kröp upp
näära, supernära. Vi delade täcka alla tre och jag försökte
sova vidare. Men det gick inte och tillslut så ville de gå upp.
Slog på en film till dem och försökte somna om. Men nej, jag
KAN ju inte.. *suck* Komme rju på så mycket jag vill göra...
Så nu sitter jag här fixad och med arbetsbyxor på!
Idag är det trädgårdsjobba som gäller. =) Jag ska börja vinter-
fixa trädgården på förmiddagen, sen blir det raggmunk till
lunch, sova för Svante (och mig?), vid två ut i skogen med
Kicki om det är fint väder och sen mot Västerås för att hämta
Johan. <3 Hoppas hinna köpa nån möbel till hallen också.
Vill ha hem en NU.... Men vi får se hur det blir.

Ikväll blir det iaf myskväll med hemgjord pizza och Idolkval! =)

Nä, nu väntar en fullspäckad dag. Klä barnen och krubba frulle
innan vi sticker ut. 
Kram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0